VeelGESTELDE VRAGEN
Op deze pagina vind u een overzicht van veelgestelde vragen.
1. Hoe werkt het als ik opgehaald wil worden vanaf Amsterdam Schiphol Airport?
Stap 1
Als eerste is het belangrijk dat u een reserveringsaanvraag aanmaakt op onze website.Stap 2
U krijgt van ons een bevestigingsmail van uw reservering. Daarin staan alle gegevens van uw reservering in. Het ophaalpunt is hierin ook vermeld met foto’s en de map van Schiphol Plaza om er te komen.Stap 3
Belangrijk! Wij vragen u vriendelijk om uw telefoon aan te zetten direct na de landing van uw vlucht. Wij nemen snel contact met u op. U hoeft zich geen enkele zorgen te maken, want wij houden uw vlucht nauwlettend in de gaten, zodat één van onze chauffeurs paraat staat om u op te halen. Heeft u alle bagage in bezit en gaat u onderweg naar het Meetingpoint, dit dan graag aan de centrale kenbaar maken van Jongsma Taxiservices op +31(0)612975487.Stap 4
U wordt opgehaald bij het Meetingpoint binnen enkele minuten, met uw naam op de Ipad of eventueel met de naam/ logo van het bedrijf waar u voor werkt. Heeft u nog ondanks deze informatie nog vragen? Laat het ons gerust weten. U kunt dit per mail verzenden naar info@jongsmataxiservices.nl of ons te contacteren op +31(0)612975487 Wij staan graag voor u klaar.2. Mijn vlucht is gecanceld, hoe nu?
Als uw vlucht gecanceld is, of door andere redenen heeft u uw vlucht om moeten laten boeken. Neemt u dan even zo spoedig mogelijk contact met ons op, om dit aan ons door te geven. Zodat de planning de e.v.t nieuwe gegevens direct aan kan passen. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat wij klaar staan, en u alsnog de goede service en kwaliteit kunnen geven waar u om vraagt en waar wij ook om bekend staan.
3. Mijn vlucht is vertraagd, hoe nu?
Als uw vlucht vertraagt is of vervroegd aankomt, hoeft u zich geen enkele zorgen te maken. Wij houden uw vlucht nauwlettend in de gaten. Wij nemen direct na landing contact met u op. Zodat u weet dat wij paraat staan om u op te halen en veilig naar werk of thuisadres te vervoeren.
4. Er komen belangrijke zakelijke cliënten van mij aan op Amsterdam Schiphol Airport, kunnen jullie dit vervoer in orde maken?
5. Ik regel een bedrijfsuitje voor 31 personen, kunt u dit vervoer in orde maken? Gaat om zowel voor de heen als voor de terugreis. Wat zouden de kosten hiervan zijn.
6. Ik kom aan op Schiphol maar ben met 2 personen en ik heb 5/6 grote koffers 4 kleine koffers en nog wat handbagage mee. Moet ik dan 2 taxi’s bestellen of een busje?
7. Is het mogelijk dat onze chauffeur ons even helpt met inladen van de bagage?
8. Ik ben slecht ter been, kan mijn scootmobiel ook mee in de taxi?
9. Ik heb 2 grote honden die in een bench vervoert moeten worden en een aantal koffers. Nemen jullie ook dieren mee in de taxi? Kan de chauffeur bij aankomst op de luchthaven even met ons meelopen met een paar koffers tot in de vertrekhal?
10. Ik ben wat verloren in de taxi. Wat nu?
11. Betalingsmogelijkheden
Pin
Business card/ on account of company
American Express
Visa
Paypal
