VeelGESTELDE VRAGEN

Op deze pagina vind u een overzicht van veelgestelde vragen. 

1. Hoe werkt het als ik opgehaald wil worden vanaf Amsterdam Schiphol Airport?

Stap 1

Als eerste is het belangrijk dat u een reserveringsaanvraag aanmaakt op onze website.

Stap 2

U krijgt van ons een bevestigingsmail van uw reservering. Daarin staan alle gegevens van uw reservering in. Het ophaalpunt is hierin ook vermeld met foto’s en de map van Schiphol Plaza om er te komen.

Stap 3

Belangrijk! Wij vragen u vriendelijk om uw telefoon aan te zetten direct na de landing van uw vlucht. Wij nemen snel contact met u op. U hoeft zich geen enkele zorgen te maken, want wij houden uw vlucht nauwlettend in de gaten, zodat één van onze chauffeurs paraat staat om u op te halen. Heeft u alle bagage in bezit en gaat u onderweg naar het Meetingpoint, dit dan graag aan de centrale kenbaar maken van Jongsma Taxiservices op +31(0)612975487.

Stap 4

U wordt opgehaald bij het Meetingpoint binnen enkele minuten, met uw naam op de Ipad of eventueel met de naam/ logo van het bedrijf waar u voor werkt. Heeft u nog ondanks deze informatie nog vragen? Laat het ons gerust weten. U kunt dit per mail verzenden naar info@jongsmataxiservices.nl of ons te contacteren op +31(0)612975487 Wij staan graag voor u klaar.

2. Mijn vlucht is gecanceld, hoe nu?

Als uw vlucht gecanceld is, of door andere redenen heeft u uw vlucht om moeten laten boeken. Neemt u dan even zo spoedig mogelijk contact met ons op, om dit aan ons door te geven. Zodat de planning de e.v.t nieuwe gegevens direct aan kan passen. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat wij klaar staan, en u alsnog de goede service en kwaliteit kunnen geven waar u om vraagt en waar wij ook om bekend staan.

3. Mijn vlucht is vertraagt, hoe nu?

Als uw vlucht vertraagt is of vervroegd aankomt, hoeft u zich geen enkele zorgen te maken. Wij houden uw vlucht nauwlettend in de gaten. Wij nemen direct na landing contact met u op. Zodat u weet dat wij paraat staan om u op te halen en veilig naar werk of thuisadres te vervoeren.

4. Er komen belangrijke zakelijke cliënten van mij aan op Amsterdam Schiphol Airport, kunnen jullie dit vervoer in orde maken?

Ja zeker! Wij kunnen voor u hier veel in betekenen. Bijvoorbeeld een Meet and Greet at the Gate met naam van klant/bedrijf op de Ipad? Wat voor auto wenst u voor uw cliënten?
Wij als onderneming Jongsma Taxiservices onderschrijven volledig het belang van het zakelijk vervoer. De onderneming zorgt voor al het zakelijke / exclusieve vervoer van meerdere bedrijven waar ze al jaren goed mee samenwerkt. Niet alleen van de gewenste Luchthaven(s) maar ook van en naar Meetings waar dan ook.
Jongsma taxiservices zou graag met u in contact willen komen, om graag uw vragen te beantwoorden en hierbij gelijk uw wensen te bespreken. Indien u dit wenst, kunt u via deze link ons benaderen mailto:info@jongsmataxiservices.nl

5. Ik regel een bedrijfsuitje voor 31 personen, kunt u dit vervoer in orde maken? Gaat om zowel voor de heen als voor de terugreis. Wat zouden de kosten hiervan zijn.

Ja zeker! Wij kunnen dit voor u in orde maken.
Jongsma taxiservices zou graag met u in contact willen komen, om graag uw vragen te beantwoorden en hierbij gelijk de nodige informatie/ kosten te bespreken die nodig zijn voor het vervoer van de 31 personen. Indien u dit wenst, kunt u via deze link ons benaderen mailto:info@jongsmataxiservices.nl

6. Ik kom aan op Schiphol maar ben met 2 personen en ik heb 5/6 grote koffers 4 kleine koffers en nog wat handbagage mee. Moet ik dan 2 taxi’s bestellen of een busje?

Met deze hoeveelheid aan bagage is het belangrijk dat u een busje besteld. Hierbij gelet op de veiligheid van de klant, chauffeur en indirect de andere weggebruikers.

7. Is het mogelijk dat onze chauffeur ons even helpt met inladen van de bagage?

Uw chauffeur zal bij aankomst op uw adres, u altijd helpen met de bagage in-en uit te laden op plaats van bestemming.

8. Ik ben slecht ter been, kan mijn scootmobiel ook mee in de taxi?

Wij hebben geen taxi’s met een lift waar uw scootmobiel op kan. Het beste is om een zorgtaxi bedrijf te benaderen die wel deze optie heeft. Dit geldt hetzelfde voor een persoon die in een rolstoel zit en niet in staat is om zelf plaats te nemen in de taxi.
Heeft u een rollator of een inklapbare rolstoel dan kunnen wij u gewoon vervoeren.

9. Ik heb 2 grote honden die in een bench vervoert moeten worden en een aantal koffers. Nemen jullie ook dieren mee in de taxi? Kan de chauffeur bij aankomst op de luchthaven even met ons meelopen met een paar koffers tot in de vertrekhal?

Als u dit aangeeft bij het reserveringsformulier, vragen en/of opmerkingen, dan zorgen wij voor de rest. Het is zeker mogelijk om huisdieren mee te nemen zolang ze maar in een bench zitten of aan de riem vast zitten. Net zoals uw vraag, of de chauffeur even mee kan lopen met een aantal koffers? Dat is helemaal geen probleem. De chauffeur zal zelfs de opdracht krijgen om met u mee te lopen tot de incheckbalie als u dat prettig vind.

10. Ik ben wat verloren in de taxi. Wat nu?

U kunt dit aangeven via de website Maar u kunt dit natuurlijk ook per mail aangeven. Dan gaat u naar mailto:info@jongsmataxiservices.nl. Vul hier uw contactgegevens in. Datum, Tijdstip van de rit en natuurlijk wat u bent verloren. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.